GameShot-Koxp
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

GameShot-Koxp


 
AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 genel sekmesi

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 132
Kayıt tarihi : 10/01/10
Yaş : 34

genel sekmesi Empty
MesajKonu: genel sekmesi   genel sekmesi Icon_minitimePerş. Şub. 04, 2010 6:26 pm

Herkese Merhaba

Not :
Sonuna Kadar Dikkatli Okursanız içlerinde hangi fonksiyonlar geçmiş hepsini öğrenirsiniz

Bu Makalemde Genel Sekmenize Koyabileceğiniz Bir Kaç Özellik Vereceğim ( en ince ayrıntısıyla genel sekmesi Wink )


Not : Biliyorsunuz ki Wall Hack Kapatıldı Oyuzden Vermeyecem Sadece " G " Tusu Calısıyor Oda İleri Atıyor Oyuzden Gereksiz..


Evet Başlayalım ;

Gerekenler

3 Adet Check Box
1 Adet Timer

Karakter Gizleme Kodu :


1 Adet Check Box Açın Adı Ör : Adı Check1 Olsun içine ;

If Check1.Value = 1 Then
WriteLong KO_ADR_CHR + KO_OFF_HD, "0"
Else
WriteLong KO_ADR_CHR + KO_OFF_HD, "1"
End If

Bu Yukardaki işlemi yapabilmek için KO_OFF_HD Offsetine ve Yukle
Butonunuzda KO_ADR_CHR Yi Ko_PTR_CHR Ye Eşitleyecek Bir Kodun Olması
Gerekir Şöyle ki ;

Kod:
[b][b]KO_ADR_CHR = ReadLong([color=Red]KO_PTR_CHR[/color])[/b][/b]
Gereken Offset ise
( Loadoffsets Kullananlara Vermiyorum onlarda zaten var benim derslerde kısa yol kullanıyoruz)

Kod:
[b][b]Public Const [color=Red]KO_OFF_HD[/color] As Long = &H514[/b][/b]

Yukarıda Kırmızı ile işaretli yerleri kendinize göre Ayarlayınız (buradakiler genel olanlardır)


2. Check Boxumuz ile Karakteri Sabitleyelim CheckBoxumuzun Adı Check2 Olsun içine de ;

If Check2.Value = 1 Then
WriteLong KO_ADR_CHR + KO_OFF_SWIFT, 1
Else
WriteLong KO_ADR_CHR + KO_OFF_SWIFT, 16256
End If

Bunun içinde KO_OFF_SWIFT Offseti Lazım
( Loadoffsets Kullananlara Vermiyorum onlarda zaten var benim derslerde kısa yol kullanıyoruz)

Kod:
[b][b]Public Const [color=Red]KO_OFF_SWIFT[/color] As Long = &H62E[/b][/b]
Yukarıda Kırmızı ile işaretli yerleri kendinize göre Ayarlayınız (buradakiler genel olanlardır)



Simdi Yukarda Gördüğünüz Üzere Hep WriteLong Diye Birşeyler Geçmiş Bunun İçinde Size Modulunuze Ekleyeceğiniz Koxp Modulunuzde Olmazsa Olmaz Kodları Vereceğim

Modulun Ust Taraflarına Aşşağıdaki Kodu Ekleyin

Kod:
[b][b]Public Declare Function WriteProcessMem Lib "kernel32" Alias "WriteProcessMemory" (ByVal hProcess As Long, ByVal lpBaseAddress As Any, ByRef lpBuffer As Any, ByVal nSize As Long, lpNumberOfBytesWritten As Long) As Long[/b][/b]

Bunuda Aşşağıda Biryerlere Koyun

Kod:
[b][b]Public Function WriteLong(Addr As Long, Val As Long) ' write a 4 byte value
    WriteProcessMem GAME_HANDLE, Addr, Val, 4, 0&
End Function[/b][/b]


3. CheckBox lada Oto Party Yapalım

Timer Acalım Adını da Timer1 Farzedelim
CheckBoxumuzun Adı Check3 Olsun

Timerimizi Açar Açmaz Enabled ve intervalini ayarlamayı unutmayın!

Önce Check Boxumuzu Açalım ve içine

Kod:
[b][b]If Check3.Value = 1 Then
Timer1.Enabled = True
Else
Timer1.Enabled = False
End If[/b][/b]

Yazalım

Timer1 e Yönlendirdik ..

Simdi Timer1 i yazalım

Timer1 ;
interval 1000 O
Enabled = False Olsun



Kod:
[b][b]Dim pStr As String
Dim pBytes() As Byte

pStr = "2f0201" & hexword
ConvHEX2ByteArray pStr, pBytes
SendPackets pBytes[/b][/b]

KoxpTT Sahaybi BySertac Tarafından Yazılmıştır
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://gameshot-koxp.yetkin-forum.com
 
genel sekmesi
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
GameShot-Koxp :: Koxp Yapımı :: Anlatımlar-
Buraya geçin: